Tuesday, March 17, 2009

Makluman Pengesahan

1. Sila hubungi saya melalui email jelita_2u@yahoo.com atau melalui SMS / call ke +60179387823 @ +0139389763 dengan memberikan maklumat-maklumat berikut :

* Nama
* Email
* Contact Number
* Tarikh Majlis
* Jenis Majlis
* Tempat / Alamat Majlis

2. Selepas menghubungi pihak saya, anda akan menerima quotation harga berdasarkan maklumat yang diberikan.

3. Sekiranya anda bersetuju, anda dikehendaki untuk membayar 30% daripada jumlah keseluruhan bayaran yang dikenakan dalam quotation sebagai wang pendahuluan sekurang-kurangnya atau pada 2 bulan sebelum majlis berlangsung. Sekiranya anda gagal berbuat demikian, tempahan yang dibuat dikira tidak kukuh.

4. Setelah membuat bayaran seperti yang diminta, sila maklumkan kepada pihak kami butiran bayaran anda dengan segera. Butiran bayaran haruslah memiliki maklumat-maklumat berikut :

* no rujukan bayaran
* tarikh dan masa
* jumlah bayaran

5. Pihak saya akan memberikan notifikasi pengesahan penerimaan pembayaran melalui email kepada pihak anda bersama-sama dengan Perjanjian Jelita2u dengan Pelangan.

6. Sila baca dan fahami Perjanjian Jelita2u bersama Pelangan yang telah disertakan melalui email tersebut. Segala urusan perniagaan dan pembayaran adalah termaktub kepada Perjanjian Jelita2u bersama Pelangan.

7. Kerjasama dan sokongan daripada anda saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

No comments:

Post a Comment