Tuesday, March 17, 2009

Perjanjian Jelita2u bersama Pelanggan

* Saya dengan ini mengakui telah membayar wang pendahuluan sebanyak RM_____ kepada jelita2u.blogspot.com sebagai pendahuluan perkhidmatan solekan pada tarikh-tarikh yang dijanjikan.

* Saya dengan ini juga mengakui sekiranya saya terpaksa membatalkan tempahan ini atas sebab saya sendiri, saya tidak akan mendapat pulangan wang pendahuluan ini daripada penerima jelita2u.blogspot.com.

* Saya juga memahami dan bersetuju sekiranya jelita2u.blogspot.com terpaksa membatalkan tempahan ini atas sebab beliau sendiri, beliau akan membayar semula wang pendahuluan ini 2 minggu sebelum tarikh tempahan asal / atau membantu mendapat tempahan perkhidmatan solekan daripada jurusolek lain ~mengikut rating / harga juru solek yang berkenaan~.

* Saya telah membaca dan memahami segala perjanjian seperti di atas dan bersetuju untuk meneruskan hubungan perkhimatan jurusolek dengan jelita2u.blogspot.com pada tarikh yang dijanjikan Sekian,


Pelanggan

* Tandatangan :

* Nama Pelanggan :

* No KP :

*No Phone :



Pihak Jelita2u

* Nama :

* Cop Pengesahan :

* No KP :



Note
*Setelah anda memenuhi butiran tersebut, 1 salinan perlu dihantar kepada pihak kami faks +095493132

* Kos pengangkutan tidak dikenakan sekitar Bandar Kuantan sahaja. Kos pengangkutan, penginapan, printing, posting, courier service dan lain-lain khidmat tambahan yang berkaitan dengan permintaan pelanggan akan dikenekan mengikut tambang/harga semasa bagi kawasan luar Bandar Kuantan.

No comments:

Post a Comment